Miss them..:(

+aCcounTinG sTuDenT+
ohhhh....siryes kamo2 sume...sy sgt2 rindukan kamu sume..x d sangka da 3 taun kite brade di KIPSAS tu kan...:) uisshhhh sesungguhnye sy mengaku,bler mule masuk dulu sy sgt2 rase t'pakse n d pakse...huhu
tp bler stelah sekian lame sy brade di dlm KIPSAS tu n jmpe plak dgn lec n member2 yg sgt gler2...:) sy rase sgt2 hapy n t'kate hapynye..hahahahaha
rupenye2 kamo2 sume sgt kpale gler2 mcm sy ini..hahahha
sy t'lalu rindukan kamo sume..
sy rindu nak angkat tgn lam klas PN AZAH(klas acc) then tnye ape yg sy x pham n ape yg beliau trang ngan laju skali..hehehe
sy rindu nk b'gadoh dgn EN.DIN dlm klas ubs..sy rindukan beliau t'tawakan sy disbbkan folder ubs yg stelah smalaman sy buat itu hilang..:(
sy rindu nak b'gadoh dgn SHAI yg slalu duk sbelah knan sy di dlm klas...kami slalu b'gadoh di sbbkan oleh msg2 suruh b'tnye ape yg x pham..hahahaaha cuit mencuit di blakang ketika PN ZAWATi sdang mengajar..hahahaha n sy rindu sgt nk tgk SHAI yg slalu t'sengguk2 ketika subjek AUDIT..kwang3!!!hehe:)
sgt lawak..:)
sy rindu nk tgk COIN yg slalu b'msg di dalam klas...hehe

sy nk korang tau bhawa sy sgt2 rindukan korang..mish u all!!!lap u..:)



3 comments:

iyashi gurlz said...

bongek kamu...sumer cter tang buruk pader ku...bising2...tidur...haha...ayt kamu mcm budak2 btl feruz nih...hehe..rindu nar kamu pade ku ek?hehe..terharu bebs...

iyashi gurlz said...

y kelakonyer..ader name..en din..puan azah...coin..puan zawati n aku..hhaa

.LaLa's said...

hahahaha
aku blum mnjd diriku..
hahahaha
wat ayat skema skit..hahahaha
yela..
da ko org pling di cop..hahahah