sakit hati...

hati aku ni da skit sgt2...huh!xtau da nk ck ape...smpai dri aku pn da skit2 d sbb kan TENSYEN ngan keje..:( aku da x larat camni...smpai demam2 yg kritikal aku rase..ngan muntah2 nye..bdan aku pn da rase lembik gler..ni sume gara2 keje!!!bg last minit then nk suh siapkan lam mase 2 hari..gler!ngan x tido mlmnye aku siapkan keje tu..plak tu ade je dugaan yg dtg...mayb ni ujian dr allah..dia nk tgk aku ni kuat or x..aku kuatkan gak diri aku ni..alhamdulillah ngan p'tlongan kak fatin,ash n jaja aku siap gak keje tu...thanz sgt2 kt diaorg...rasenye klu xde diaorg aku mmg xleh pk da ape yg aku da slap..upe2nye aku x pasan yg bank statement bln 9 xde n amount balance taun lpas len..so bkn slah aku..slah org yg wat akaun sbelum ni k...pastu ade plak org push2 aku tnye aku da siap ke blum..ckp smpat x nk arini(smalam la kirenye)..lg la wat aku mkin tensyen!!!bleh jd gler aku camni..:(
smpai thap aku kuarkan air mta..aku da x larat sgt coz ngan ttbenye demam smalam..ngan ulang alik ke tndas coz mntah2..perut aku x trime 1 mende pn smalam...x smpat nk mkn pn..agak skit hati aku...tp akhirnye aku siap gak wat lam aku x lrat da..alhamdulillah sgt2..:)
ermmm balik2 tu aku trus g mndi2 then tido je..huhu sgt2 x larat...perut aku plak wat hal ngan rase cam ade sumting cucuk2 je..mane x nye dr pg x mkn pape pn..mlut aku da xde slere nk mkn..;( ni..arini pn aku x lrat lg..bdan skit2 je rase..apela nsib..huhu pape pn nsib bek aku x kna OT arini..nsib bek da siap smalam da..hahahah klu x org len sdap duk umah aku kna duk kt pjabat..x sggup!!!!!!!huhu ermmmm,,,,cpt la abis prak..aku da x sggup da ni..;(

Lovely By,

No comments: