Hidup ohh Hidup..

ermm ape erk nk post arini..huhu kisah kehidupan la..hehehe:)
jez nk share la kan..dr mula kluar dr perut mak smpai la skarang kan,alhamdulillah la sgt2 dpt hidup n tgk dunia ni..sgt2 indah dunia anugrah allah ni..ermmm kite yg hidup ni sgt bruntung tau dpt tgk dunia,dpt rase kesemuanya...aku b'syukur sgt2 yg aku da lpas dr segala halangan mase kecik dlu...yela,bkn snang tau nk lari dr sume halangan2 tu..ngan enviroment,ngan mmber2..watnye aku dpt mmber yg x brape nk mnjadi camne???ntah aku camnela skarang klu aku t'mkn ngan hasutan diaorg2 tu..huhu bkn nk kutuk or ape ok..but aku rase b'syukur la yg aku da mmpu jd FAIRUZ MUNIRAH yg skarang ni..klu la xde bimbingan dr abah aku n abah aku yg mrah2 aku mst aku xde kat cni skarang kan..mst aku x dpt jd FAIRUZ MUNIRAH yg skarang ni kan..trime kasih sgt2 abah...akak mampu jd cam skarang sbb abah..klu la xde ayh aku yg bg duit,bg smangat,bg kehidupan n sgale2 nye la....mayb aku xkan smpai tahap yg skarang..aku sgt2 bruntung ade ayh mcm abah aku..korang pn bruntung tau dpt abah korang..hehehe kite same2 'syukur dpt abah tau..hehehehe dlu dr kecik smpai la ke besar DIA la yg jg aku,bg mkn minum kat aku,bg duit kt aku..but now,aku plak yg kna wat camtu sume..aku nk balas balik jasa dia...skarang tiba mase aku plak jg DIA.mayb bg abah dia x perlukan tu sume,ckuplah skadar abah tgk aku b'jaye.hidup dia da t'lalu gembira.abah pernah ckp yg dia xnk harta,duit or pape pn dr anak dia but dia nk tgk anak dia b'jaye n jd org yg b'guna dlam hidup..alhamdulillah sgt2 yg aku da b'jaye bahgiakan abah aku..:) aku hapy sgt2 korang.aku mmpu b'diri ngan sndri skarang ngan bantuan abah aku dulu..aku syg sgt2 dia!!!!skarang aku da besar sgt2...bsar sgt2 ke???hahahaha papepn skarang aku da bleh n pndai bwak haluan hidup aku..n aku pn xde nk risau klau aku t'sesat ke ape..insyallah aku da mampu bimbing diri aku sndri..huhu tp aku perlukan lg nasihat dr abah..huhu
ermmm aku b'doa sgt2 yg aku mampu jd seorang yg sgt2 b'jaye dlm kehidupan 1 hari nnt..~~~~:)

No comments: