1 Malam Mata Tak Mampu Tutup,Hati Sakit.

Hye blogger2 semua..:) arini korang mcm mane??agak2 korang mcm yg tajuk entry ni x??huhu
Haaaa aku yg mcm tajuk entry ni..dlm entry ni feruz mau wakilkan diri sbg AKU,tiada lg feruz2..utk entry ini shj..:) Sumpah mlm td x boleh nk tido.1 mlm x boleh tido.asyik terbayang n terngiang kat tlinga aku ni ape yg aku dgr.Huuuuu pandai sungguh kau kan..hahahaha Da la tgh ketakotan sbb tgk member xcident pastu dpt pulak cter yg agak x sedap tlinga aku ni dgr.bkn agak x sedap tp mmg x sedap lgsung dgr!klu boleh keluar nanah dr tlinga aku ni mau keluar da nanah tu.Mmg aku x sangka,amat2 x sangka.Dia ingt aku bodoh la???Bak ayat sopan adik aku yg kecik skali tu "kurang bijak"..hehehe ermmm dia xtau aku boleh dpt tau pasal dia skali aku petik jari je!hahahahaha bak kate abg aku plak "Dunia di hujung jari" tu b'maksud skarang kan dunia da moden so nak tau pape jez tekan2 je la keyboard..hehehehe ehhh da2 ni bkn nk cter pasal keyboard ke,pasal jari ke ape.ni nk cter pasal sakit hati.huh! mcm mane la kau sanggup buat mcm tu kan...aku rase menyesal sgt2 ngan kau,aku xtau la kenape aku boleh rase mcm ni.n aku kesian jugak dekat org2 yg dah kena n akan bakal kena di mase akan dtg.aku mintak sgt kau berubah.tolong la berubah.Dunia ni xkan kekal n kau sendiri pn xkan kekal..aku berdoa sgt kau akan berubah 1 hari nnt..cukupla kau mainkan hati wanita2 yg kau penah kenal.cukuplah kau mainkan perasaan diaorg.aku pn wanita so aku tau mcm mane perasaan sorang wanita bler di permainkan.ckuplah kau taburkan kata2 manis kau tu,ckupla kau jual ayat2 dramatis kau tu..aku mohon!aku mohon sgt2 kau berubah.kau setia la pd yg 1,kau jaga la wanita tu sebaik2 nya.jgn la kau hancurkan hidup dia mcm tu je...Sumpah aku sedih kau jd mcm tu..kenape???kenape????kenape kau perlu jd mcm tu???mungkin skarang kau rase hebatnye kau jd mcm tu tp tidak 1 hari nnt..1 hari nnt kau akan rase menyesal dgn perbuatan kau sendiri tu...ingt!!bler kite buat kat org,allah akan balas kt kite balik dgn sebaik2 nya..mungkin kau kate kau x kena,tp ingt kau bkn xde adik..kau ade adik so kau ingatlah...Allah maha adil,Allah maha penyanyang,Allah maha pengasih,Allah juga maha agung.aku cume ingtkan kau tp sikit pn aku x rase terkilan dgn prangai kau tp aku sedih...aku sedih x mampu nk ubah kau menjadi yg lebih baik selame kite kenal...Mungkin akan ade sorang wanita yg sebaik2 nya yg akan mengubah kau kpd yg lebih baik.aku akan selalu doakan kau...amin.

Created By,




2 comments:

Mama Gee said...

salam ziarah buat adik chomel ni..

hmm satu cadangan dr sis..kalo boleh buatlah perenggan2 senang skit nk baca...ni kalo dh pjg2 mcm tu ..nk baca pun mcm pening & malas je...

jgn marah yaa....sekadar bg cadangan je :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ said...

ok2..thanz sis...
setiap manusia perlukan teguran baru akan jd yg terbaik..:)