Terimbau Kenangan Terindah.


Hye blogger2 semua!!!
bgn da???hehehe
feruz bgn pg2 lg tau..
update blog ni dulu then jap lg nk kemas2 rumah skit la..hehehe
ermmm ape kena ngan tajuk entry ni???huhu
korang rase???


Ermmm tengah lagu raye duk putar2 kat lappy feruz ni tetibe smpai kat 1 lagu tu feruz trus tersentap jap.sumpah sedih sgt.tetibe tringat kenangan2 yg feruz mmg xkan lupekan.
mmg org yg x pernah padam dlm memori feruz walaupn dia da xde..
lagu Mamat,ku pohon restu ayahbonda.
mmg sedih sgt2..feruz tringat kat arwah mak feruz..
da 12 taun dia pergi tinggalkan feruz n keluarga feruz..
selama 12 taun jugakla raye kiteorg x lengkap da tanpa dia..
setiap kali raya feruz xtau nk ckp mcm mane sedihnye..
lg2 bler tringat arwah mak feruz tu sgt2 sorang yg periang..
feruz sempat hidup ngan dia slame 9 taun je...
sedih kan korang???
xpe,Allah lg sygkan dia...
tp xde pengganti kpd ibu kandung sendiri..
walau mcm mane baik pn sorang pengganti tu tp ttp x same ngan ibu kandung sendiri,ibu yg melahirkan kite...
ibu yg mnyusukan kite....

Skarang mmg feruz ade ibu tiri n x di nafikan yg dia mmg sorang yg baik..
mmg mcm mak sndiri la klu feruz xbgtau yg tu mak tiri feruz..
Semua org kate feruz bruntung dpt ibu tiri yg baik mcm tu...
n mmg feruz sendiri pn ckp yg feruz bruntung jugak dpt ibu tiri yg baik..
sbb ade kwn feruz,mak tiri dia membeza2 kan antara anak tiri n anak sendiri..
mcm x best la dgr kan..tp ibu tiri feruz ni mmg x mcm tu..
dia akan bg same rata..dia mmg x beza2 kan antara anak sendiri n anak tiri..
tp bg feruz tetap x same...

bak emas..emas tiruan n emas tulen akan same ke???
name same emas tp btol2 nye adekah same???
korang mst ade jwapannyekan..
ermm xpela semuanye ade hikmah tertentu..
mayb allah nk slamatkan dia dr segala kesusahan yg akan di alami..
mayb allah nk bg pengakhiran kpd segala kesakitan yg di tanggung..
ye berfikiran +ve lebih mendtgkan kebaikan..:)

tp feruz tetap akan tringat semua kenangan2 ngan arwah mak feruz..
walau 1 feruz xkan lupekan...
kenangan Terindah..:)

Created By,

1 comment:

♥Aien Najwa♥ said...

sedekah kan al-fatihah, akan membuatkan arwah tersenyum di sana..(",)..ko kena kuat yer yunx..setiap yg berlaku, ade hikmah sebalik nyer..berdoa-berdoa-berdoa untuk nyer, membuatkan arwah bahagia di dalam sane..jgn lupe ziarah arwah ibu kamOo keyh !

SELAMAT HARI RAYA SAYANGKU..(",)..