Entry Syawal;)

Hye syg2 semua..
korang sihat???hehehe
da puas braye stakat da masuk 5 hari ni???
da ade yg keje???ermmm xpela korang ye..cuti skit2 jela ye..hehhe
sape start keje isnin???sila angkat tgn..hehehhe
sy keje isnin!!!!hahaha
mcm x puas je lg cuti...mcm rase nk cuti lg la...huhu
kan korang kan????
xpela nk buat mcm mane..kang cuti lame2,
bertimbun2 keje duk atas meja tu..btol x korang???hehehehe


Haaa mcm mane raye korang????best???syok???
sape balik kampung????cpt2 angkat tgn mcm sy!!!Hahahhaha
Ermmm best x bg korang raye kat kampung???ke ade yg best raye kat bandar???
jom la share same2 ye...hehhe
cter korang best raye kat mane..hehehehe
feruz sker raye kat kampung tau korang...
sumpah syoik gler!!!!!:)
smpai best tu feruz xtau nk ckp mcm mane..huhu
Taun ni kiteorg feruz balik kampung, n semua2 adik bradik belah arwah mak balik so sgt2 meriah..
sumpah meriah gler!
smpai nk tido tu kna cari port awl2..hahahaha
ade yg smpai menyepit je kat celah2..hahahaha

Pastu time nk mandi..
mmg lawak giler la beb.Hahhaha
siap kna ikot2 trun la...kna main cop2 dulu...
klu nk lg best kna tggu btol2 depan pintu bilik air..hahahha
kang lmbat masuk org lain sembat dulu..klu celik je mata pg tu siapla...
bilik air tu xkan brenti ade org smpai la ke tgh hari..hahaha
kang sorang jerit,kang org ni jerit..semua brebut nk masuk bilik air..hahaha
sumpah best sgt2...

Braye???ermmm mmg sah2 la akan pergi braye umah sdare mare..
sbb tula feruz sker raye kat kampung..
smpai kat kampung raye pertama ptg so x g mane2 lg la kan sbb penat..
raye kedua tu baru pulun abis2 la org ckp..
mak sdare pn sggup x g mane2 raye pertama tu sbb nk tggu yg lain2 balik jugak raye kedua tu..huhu
So raye kedua tu g jln dr pg smpai la ke mlm..huhu
mmg xtau la nk ckp ape...
balik2 mlm tu trus terbungkang je..hahhaa
kepenatan!
x ckup raye kedua,raye ketiga plak smbung..hahahaha
2 hari berturut2 bejalan..
best!
plak tu g beraye ramai2,same2..
pergi 5 buah family..mane x best kan..hehehe
mmg mkn aje la duk kampung 4 hari ni..
mmg badan pn da rase berat mcm lemang.hahahhaa

Raye taun ni mmg syok abis la beb.
x terkate bestnye tu..
spupu plak same kpale je ngan kite so mmg sronok la kan..
sbb tu feruz sker balik kampung belah arwah mak...
sporting2,kaki bejalan blake..hehehe

Balik je kampung taun ni tgk2 ade da spupu2 yg ensem2 tu kan..hahahaha
maklum la da besar pndai da nk jg diri..hehehe
ehhh mane bleh feruz,spupu kau tu..jgn nk menggatal..hahaha
Ermmm balik ke kampung ni bleh eratkan lg silaturrahim..
spupu2 yg da lame x jumpe tu kan...
kadang2 ade yg x kenal...
so time gini la nk kenal2 kan..
btol x korang???hehhee
Ermm xpela pape pn take care la ye..hehe
akan dtg akan di upload gambar syawal plak..:)

Created By,



1 comment:

♥Aien Najwa♥ said...

kiter xpuas cuti lagi..=(