Jgn Uji Kesabaran Saya

Ya Allah..
jgn la kau uji kesabaran aku ni..
aku takot aku x mampu nk menahan sabar lg..
aku x cari pasal ngan org jgnla cari pasal ngan aku wei,,


ape dosa aku kat kau erk???
yg sampai kau x puas hati sgt kat aku ni..
rasenye aku xde pn bawak2 mulut pasal kau kat org,xde pn mulut aku ni mengata kau,xde pn aku buat mulut jahat.. habis jg da mulut aku ni..
xde plak aku buat jahat kat sape2 termasuk la kau.
ape kena ngan kau ni erk??
yg kau suh aku jg mulut aku ni nape???
apela yg kau x puas hati ngan aku???
aku btol2 x paham la..
aku x larat la nk mlayan org mcm kau ni.
mcm budak2 la weh.
aku matured ok.:)
so ko layan la prangai ko yg mental tu sorang2..huhu
aku sikit pn x heran janji ko jgn kacau aku.
skali kau kacau aku mmgla..
aku sikit pn x kacau kau..
adoi...
penat aku gini..huhu
apela nasib badan ni ye..:(
xpela..aku terima.hahaha

2 comments:

♥Aien Najwa♥ said...

haha!!~~
si ayu kaco ko ker???..
kau smack down jer..kang senyapla..=)

♥♥CiK LaLa's♥♥ said...

bkn la dear..
dia x kacau aku pn..
org lain..
aku da kena sound beb:(
xpe,jnji dia x sentuh aku..huhu