Jodoh Pertemuan Di Tangan Tuhan

Sebuah kehidupan telah di tentukan oleh Allah..
Kite hanya mampu merancang tp yg menentukan segala2 nye adalah Allah s.w.t.
ya kite x mampu utk melawan takdir.kite x mampu utk menghalang segala yg tlah di tentukan..
mungkin skarang kite rasekan kegembiraan tp suatu hari nnt mane tau kite mendpt kesedihan..
kite kena trime segalanya dgn hati terbuka n berlapang dada..

tak perlu utk kite merasa kecewa.
tak perlu utk kite merase sedih.
tak perlu utk kite merase resah..
sbb semuanye tlah di tuliskan..
yaaa mungkin dgn berkate2 sng tp pahit utk kite lakukan..
tp kena tabahkan hati,kena kuatkan jiwa..

Jika ia adalah jodoh kita,jodoh itu xkan kemana..
tetap akan bersatu juge..
Mungkin dgn memendam rase jln terbaik..
Mungkin perit utk aku menanggung segala perasaan yg dtg ini tp xpe aku kuatkan juge.
aku xnk nnt aku kecewa..
cukupla skadar hanya aku sorang yg mengetahuinye..
Yaa jk ade jodoh xkan ke mane..

Created By,

No comments: