Happy Birthday ABAH!!!



Hapy Befday to ABAH yg ke-58!!!;)
amin3..
alhamdulillah abah mampu lg menjg kami adik-bradik sampai ke saat ini..
Ya Allah..KAU eratkan lah hubungan kami sekeluarga ini sehingga akhir hayat kami semua..
MD RAZALI BIN ATAM...
seorang insan yg sgt tabah dlm menghadapi segala dugaan yg dtg dlm hidupnya..
seorang yg tekun dan rajin bekerja utk memberi sesuap nasi kpd anak2 nya..
seorang yg sanggup lakukan apa shj demi melihat anak2 nya gembira setiap mase..
seorang yg sanggup berkorban apa saja demi utk memenuhi keperluan dan kemahuan anak2nya..walaupun terpaksa mengharung segala kepayahan,beliau sanggup menghadapinya..
Seorang yg sanggup berkorban apa saje walaupun nyawanya sendiri semata-mata utk anak2nya..
seorang bapa yg menghabiskan wang ringgit semata-mata utk melihat anak2 nya berjaya 1 hari nnt..
inilah dia hero sy,buah hati sy,kekasih hati sy dan nyawa sy!!!


Beliau adalah segala-galanya bg sy.tiada org lain yg mampu menggantikan tempat beliau..
Beliaulah yg menjg sy dr kecik hinggalah ke besar..
bg mkn minum sy,sanggup ssh payah semata-mata utk melihat sy berjaya dan gembira..
Alhamdullilah skarang sy mampu jd seorang manusia yg b'jaya dlm kehidupan dan berjaya dlm membentuk peribadi diri..
mungkin ini semua berkat rezki halal yg beliau alirkan dlm darah sy...
Ya Allah aku b'syukur kpd mu krn telah kurniakan seorang ayah yg sebegini..

Abah...
akak berterima kasih sgt dgn segala yg abah da bg kat akak..
akak tak mampu nk membalasnye..
dr mkn, minum, pakai,blajar n semuanya lah.
Mungkin dulu akak n along tgh blajar lg n tak mampu lg sambut befday abah bagai semua mcm mane abah buat kat kiteorg..
tp skarang along n akak da keje n da ade duit sendiri so skarang turn kiteorg plak buat semua tu kat abah n bgkan kebahgiaan kat abah..
mungkin semua ni x seberapa tp ni semua ikhlas dr hati kiteorg...
Alhamdullilah dgn kudrat abah kerja bg mkn kat kiteorg skarang kiteorg dah jd manusia yg berguna..
alhamdullilah sgt2..
berkat doa dr abah jugak..


Abah adalah sebahagian dr nyawa sy..
mungkin pahit utk sy menerima jk 1 hari nnt kalau dia pergi dulu sbelum sy..
sy lebih rela sy yg pergi dulu sbelum dia..
sy x sanggup nk hadapi hari2 mendtg tanpa seorang insan yg bergelar ayah..
Hanya dia yg mampu membahgiakan hidup sy...
sy mmg rapat sgt2 ngan abah..

walau nk pergi pasar mlm skalipun sy akan tggu abah balik dulu baru akan pergi ngan dia..
mayb org kate sy anak manja..sy bkn anak manja tp sy lebih pentingkan dia.
sy x penah hidup jauh dgn abah..
tak tau la mcm mane 1 hari nnt kalau kena jauh dr abah..huhu

Bg sy ayah sy adalah segala-galanya..
dialah nyawa sy..





1 comment:

♥Aien Najwa♥ said...

HAPPY BESDAY ABAH..ecececey ! ~~ =)