Semangat Hilang.

Ya Allah..
Kau berikan lah aku kekuatan utk aku teruskan kehidupan ini..
Mungkin dgn dugaan yg KAU berikan ini utk menjadikan aku insan yg lebih tabah dlm mengharungi kehidupan ini..
Utk aku lebih kuat menempuh dugaan dan cabaran yg KAU anugerahkan kpd aku..
Mungkin aku tak setabah dan sekuat insan lain tp aku cuba utk menjadi kuat dlm menempuh dugaan ini..

Ya Allah...
KAU berikan lah petunjuk kpd dia Ya Allah..
Dia tak sekuat insan yg lain utk menempuh dugaan yg KAU berikan kpdnya..
DIA seorang insan yg sgt lemah..
KAU bimbinglah ia ke jalanMU semula YA ALLAH..
KAU berikanlah petunjuk kpdnya agar dia mengerti mana jln yg ptt di ikuti..
Mungkin dia tak mengerti lg mana yg buruk dan mana yg elok..
Hatinya masih terlalu muda lg..
Ya ALLAH...
KAU kuatkan lah semangatnya Ya Allah...
Hati aku terlalu resah dlm memikirkan keadaanya..
hanya aku sahaja tau ape yg aku rasakan..
aku tak mampu utk mengeluarkan apa-apa..
aku hanya mampu merintih dlm diri sendiri sahaja..

Ya Allah..
Kuatkanlah hati ku ini..
Amin...


2 comments:

Nor Nadiah said...

sabar eh dear..dear kene kuat..dear,crostich tu maaf nad xbuat2..:(

nad xsmpt nk buat dah..:(

hari ni nad buat blogwalking besar2an.. xtahu la knal nad lagi ke x..:D

http://www.nornadiah.com/2012/04/jom-blogwalking-part-1.html

♥♥CiK LaLa's♥♥ said...

Kena kuatkan jugak hati n tabahkan.
Dugaan itu semua mengajar kita lebih kuat kan dear??
yalaa...crostich tu..huhu
xpela klu nad x dpt buat..huhu
Dlm nada sedih jugak ni..:(

mstla kenal lg ngan nad blogger yg agak terkemuka jugak..:)
thanz sudi singgah lg n komen2 kat blog fairuz ni..:)