Aku Benci Semua ni!

Hye semua.korang ape kabar???
ade yg demam sbb mkn lemang n rendang bnyak sgt??huhu;)
korang demam sbb x ckuplg tu kot...hahahaha
ok,lets talk bout this entry..:)
eceh,speaking gitu!hahahhaa

Ermmm ape yg aku benci???
aku benci semua ni!!!aku benci!;(
ntah la ape yg aku benci.hahaha
ish,ape yg mrapu sgt ni feruz weh!stop it!

Sbenarnye aku xtau la ape yg aku rase skarang ni.
tp sumpah aku benci dgn semua prasaan ni.
prasaan ni semua buat aku x senang duduk la weh!
pergi la jauh2 weh!!!adush!
Tibe2 dtg prasaan jeles,sedih..
x salah kan klu jeles mende yg baik???x salah kan...

Alhamdullillah rezki dia da sampai..
aku bersyukur sgt2 sbb allah da makbulkan doa dia..
aku harap dia berjaye di sana nnt..aku tau dia mmpu capai smpai ke tahap atas skali.
aku doakan kau syg..
tp aku tetap jeles dgn kau..
xpe kan aku jeles ngan kau syg???
kalau kau bace entry ni sila jgn marah aku tau.:)
aku jeles ngan kau syg!!!!:(
ermmm xpela,mayb rezki aku bkn ke arah itu tp rezki aku ke arah lain..
Allah da tetapkan yg terbaik utk kite..btol x syg???
tp aku berharap sgt Allah makbulkan doa aku yg 1 itu...
Ya allah..:(
Kenape.kenape,kenape?????!!!
jawapannye xde kat aku tp ade kat DIA...
Hanya DIA mengetahuinye..

Dear syg ku...
aku harap kau berjaye di sana..
aku harap kau dapat capai ape yg kau harapkan..
aku tau kau mampu harungi semua itu dgn jayenye..
tp ingt tau syg,xmo lupekan aku tau..
ingtla aku slalu...
ingt aku yg slalu brade di sbelah kau..:)
walaupn pahit utk aku tersenyum tp aku kuatkan jua..:)
Insyaallah...

Created By,

1 comment:

♥Aien Najwa♥ said...

camtula kawan aku..hehe..=))