Services yg langsung TIDAK MEMUASKAN!

Hye semua.
ishh korang panas hati x bler korang dpt services yg x memuaskan hati korang???
bkn x memuaskan tp langsung x memuaskan!agak2 dlm hati tu ade membara x???
xde???ishhh mmg mulia la hati korang beb.mmg selut tinggi la.
feruz ni jenis x bleh skit.cpt je panas hati ni bler tgk org gitu tp sabar...huhu
aik pandai plak aku sabar ye.hahahaha
ermmm rase nk hentam je td tp harap takot nnt org kate aku x reti hormat org tua.
aishh tp agak2 la beb.nk keje sgt tp buat org nyampah gitu.
aku da lame da prasan kau mcm tu.dr aku stay dlm kipsas tu lg.aku ingt aku dtg kali ni da brubah la tp aishhh tgk still gak mcm tu.
muke nye ketat,kerek nk mampos!bhagian layan student je kot aku rase,xdela tggi sgt pangkat kau kan???tp asal nk kerek2 hah???
adoiii aku da lepas geram dlm ni da..xpe2,walaupn kau x bace tp aku puas hati dp lepas geram pasal perangai kau tu!


nk keje buat la care nk keje weh.klu rase mls nk mlayan n nyampah ngan prangai student2 ni,ko pergi jumpe dato' kat tgkat atas tu then ko hantar surat cinta(surat resigned;)) kat dato'.ko ckp kat dato' gini.."dato,sy mls la nk layan krenah budak2 ni,sy penat da.layan budak2 ni bukan taste sy,bkn keje sy.sy nk keje yg duk atas krusi yg empuk yg bleh pusing2 tu then goyang kaki then arah2 org buat keje"..haaa ok???
pastu aku mmg harap ko dpt mkn penampor ngan dato'!best tu wooo dpt hadiah free.
nyengkek aku tgk muke kau beb!sumpah nyampah gler.
tlg la bg services yg memuaskan skit.


bkn aku tnye dgn cara kurang ajar,rasenye dgn penuh lemah lembut da weh.siap aku da tebarkan senyuman palsu aku yg pling cun skali beb!haaa kan da kuar ayat prasan tan ni.hahahhaha
tp ko still lg buat kerek ko kan.aku ni smpai 2 3 kali ulang alik ke sana ke sini d sbbkan kau!cbela aku tnye tu then ko jwb ngan jwapan yg padat berisi.senang aku xyah tnye 2 3 kali n xyah aku tgk muke kau smpai 2 3 kali..haaa aku tau nape kau buat gitu..hahahaha
kau nk suruh aku tgk muke kau bnyak kali erk????
yela sbb muke kau yg cun melecun sgt tu nnt basi plak xde org tgk kan..kan3???sbb tu kau buat gitu kan beb.sungguh aku sedih.xpe2 aku sudi utk melihat muke kau smpai aku muntah.hahahaha
ish3,apela nasib badan kan..
aku jugak yg penat weh turun naik tangga 2 3 4 kali.
semput aku weh!!!!:(
mujur x kena cpr je.hahaha

Ya allah aku harap la sgt nnt kau brubah prangai kau mlayan customer elok2 skit.
kiteorg ni semua custemor kau okeh!harap maklum!:)
nk je aku buat complain..
sbb aku mmg pantang org buat gitu kat aku.
nk tau sbb ape???
sbb aku bler org tnye aku ape2,aku akan jwb ngan penuh n padat jwapannye.n aku jugak akan bg senyuman yg plg manis kat org yg bertanye tu dgn seikhlas hati so aku nk org jugak buat mcm tula...ssh sgt ke nk bg senyuman erk???
kna bayar ke klu bg senyuman??
tp klu tgk je pakwe2 hensem laju plak kau tebarkan senyuman yg x brape manis kau tu kan..
konon2 pakwe2 tu akan tergoda la ye???
ish3,ngan kaum sejenis ni kau bg senyuman yg plg masam skali ye???mmg x adil!
xpe2,,aku trime dgn seadenye tp ingat...;)
insyaallah complain aku nnt bakal menyusul ok..:)

Created By,



No comments: