Mampukah aku mengharungi dugaanMU

Ya Allah..
ape dugaan yg KAU berikan kpd aku ini..
kenape aku Ya Allah..
aku sedih dgn ape yg berlaku ni..
aku x mmpu utk bertahan utk semua ini..
Ya aku tau..
KAU hanya akan turunkan ujian dan dugaan kpd hambamu yg mampu shj..
ya aku mampu..
aku mampu Ya Allah..
tp hanya pd KAU aku memohon..
hanya pd KAU aku meminta
dan hanya pd KAU tempat aku utk meluahkan segalanya...

Aku x sanggup utk menghadapi segala kemungkinan yg akan berlaku..
aku x mampu utk teruskan hidup ini..
jika inilah yg telah KAU tentukan aku terima Ya Allah..
aku berserah ngan segale ketentuanMU Ya Allah..
aku redha..
aku terima ape skalipun yg berlaku tp hati aku x kuat utk menempuhinye..
dlm kekuatan aku terselitnye kelemahan aku..
aku tak mampu..
aku sedih Ya Allah..
aku tetap akan kuatkan hatiku ini utk tempuhi segala ujian dan cabaranMu Ya Allah..


Ya Allah..
aku berharap sgt akan terjdnye dan terciptanye 1 kebahgiaan..
itu yg aku mahukan Ya Allah..
aku berdoa..
aku berdoa semoga kebahgiaan akan tercipta dgn adenye keizinan drMU Ya Allah..
amin....

Created By,

1 comment:

MoyMynn said...

kadang kala..kita slalu berharap pd sesuatu yg belum pasti milik kite...kite jgk terlalu ingin terbaek utk org kite syg...tp hati kite tiada org peduli...mkne yea kite menempah duka...tp bila kita mengadu pada NYA..aty kite akan tenang n hilang kegelisahan d'aty....=)kerna DIA cinta terbaek utk kite...tmpat kita meminta n memohon sgala yea menjadi baek3 saja...=) insya allah dgn izin yea...aminn (tengss..!! IOU kata2 kamu kasi cik mulan smgt =) utk terus senyum...